Hoppa till sidans innehåll

Barn och ungdomsledare

27 JAN 2020 14:12
Utdrag ur belastningsregistret, för alla barns trygghet!
  • Uppdaterad: 25 MAR 2021 17:11

Styrelsen har beslutat att från och med 2020 ska alla i IF Hansa-Hoburg som på något vis är ledare för barn och ungdomar visa upp ett utdrag ur belastningsregistret. Detta gör vi för alla barns trygghet!

Utdraget ska visas upp för någon i styrelsen. Har man ingen sektionsrepresentant i styrelsen, så går det bra att visa för någon annan som sitter i styrelsen. Från och med 2021 ska detta ske under april, årligen. 

Nedan finns en länk till polisens websida, där man kan hitta blanketten som används för att beställa detta utdrag. Blanketten ska skrivas ut och skrivas under, innan den skickas in per post eller e-post. Vill man ha hjälp med att beställa detta utdrag går det bra att kontakta kansliet eller någon i styrelsen.

https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ovrigt-arbete-och-kontakt-med-barn/

Skribent: Roger Jakobsson
Epost: Adressen Gömd

Kansliets öppettider

Måndagar 09.00-12.00

Torsdagar 15.00-19.00

Kontakt: 0498-48 13 04

This is a mailto link

 

Avbokning av hall.

Eftersom hallhyran är en stor kostnad för föreningen så är det viktigt att ni som ledare hör av er till kansliet så fort en träning blir inställd så att det blir avbokat vid KUF.

 lF loga 2021.png

 

Postadress:
IF Hansa-Hoburg
Box 57
62316 Havdhem

Kontakt:
Tel: 0498481304
Fax: 0498481304
E-post: hansa-hoburg@telia.c...

Se all info